lunaj.blogg.se

Förändring
Ja det har hänt en del sedan sist. På mötet jag skrev om sist fick jag veta att min ansökan om tjänstledighet blivit beviljad! Kändes som en stor lättnad eftersom det har varit så fruktansvärt hektiskt både på jobbet och hemma. Jag var ofta helt slut efter jobbet och kunde somna när Viktor kom hem och sova till morgonen och ändå inte känna mig utvilad. Det är inte normalt att vara så utmattad. Hos mig var det både psykiskt och fysiskt. Så att få vara tjänstledig känns som sagt som en lättnad. Samtidigt som jag fick fruktansvärt dåligt samvete mot mina kollegor och människorna jag arbetar med. Men jag kommer ju tillbaka, så småningom.❤️ 

Vad ska jag göra då under min tjänstledighet? Slappa? Vila upp mig? Nej tyvärr haha! Jag ska läsa upp mina betyg från gymnasiet, jag orkade inte med det då så det tänkte jag ta tag i nu. Känns lite motigt men samtidigt kul. Jag vet att jag kan bara jag lägger manken till. 

Wish me luck!