lunaj.blogg.se

Stress och panik
Japp, bra dag idag, not! Iallafall inte morgonen. Vaknade och insåg att vi försovit oss i över en timme! Paniiiiik!

Går ut till bilen för att hämta en väska, möts av en bil som inte går att låsa upp, låset har frusit. Så braa, helt perfekt. Hittade inte heller sprayen för att fixa skiten så in och hämta en tändare och värma nyckeln med, det funkar! Nästa problem, alla dörrar har frusit fast. Wohoo! Dom gick upp till slut men det tog typ 20 min extra för att komma iväg, isen på rutorna satt som berget haha. 

Iväg kom vi iallafall till slut. 

Var hos fysioterapeuten idag också och fick min rygg knäckt, brukar kännas gött efteråt men idag har det faktiskt gjort ganska ont. Men men. Hade också stresshantering idag, fick ännu ett kvitto på hur sjukt hektiskt och stressigt mitt liv är. Det är stress på jobbet och stress hemma. Sover ca 3h för lite varje natt och det finns ingen tid för återhämtning alls. Alla problem jag haft såsom problem med magen, rubbad aptit, huvudvärk, dålig koncentrationsförmåga, yrsel, illamående är alla symtom på stress. 

Det känns bara väldigt tufft just nu. Men jag hade ett möte idag och det känns äntligen lite lättare efter det. Thank god. 

Nästa vecka har vi också ett möte med V's skola, först med skolpsykologen ang utredning och sen med rektor och personal. Det känns jättebra att något händer. Är så tacksam att han går på just den skolan. ❤️